Teslimat ve İade

İademi nasıl yapacağım?
Ürünlerinizi kullanılmamış olması koşuluyla, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde imzalı faturası ile birlikte iade edebilirsiniz.
Siparişinizde hasar ya da kusur tespit ettiğinizde iade & değişim talebinde bulunabilirsiniz.

İade süreci nasıl işliyor?
Ürünün hasarlı (kargo tarafından verilen tutanak formu istenecektir) ve kusurlu olması durumunda iade etmek istediğiniz ürünü imzalı faturası ile birlikte, fatura üzerinde nedenini belirterek Cumhuriyet Mahallesi Okul Caddesi No:40/A 34457 Tarabya Sarıyer/İSTANBUL adresine göndermeniz halinde işleme alınacaktır.
Ürün faturasının üzerine iade nedeninizi belirtmeli ve fatura iade etmek istediğiniz ürün ile birlikte göndereceğiniz paketin içine konulmalıdır.
Ürününüzü iade etmeden önce, merhaba@defya.com.tr adresine ürün fatura numarası ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta atmanız gerekmektedir.
Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Anlaşmalı olduğumuz kargo dışındaki kargo firmaları ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.

İadeniz öncelikle defya.com.tr müşteri temsilcisi tarafından incelenecek, yukarı da belirtilen şartlara uygun olup olmadığı belirlenecektir.
İade prosedürüne uygun olan ürünlerin iadesi onaylanır ve ürün ücreti 5 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılır. Bu 5 iş günü süre defya.com.tr’nin iade ettiğiniz ürünü teslim alması ile başlayacaktır.

Ürün faturası kurumsal firma adına düzenlenmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ürün birim fiyatı + KDV şeklinde kesilmiş “iade faturası” ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası gönderilmediği takdirde iade işlemi tamamlanamayacaktır.

NOT: İade etmek istediğiniz ürün incelenmesi için, gerekli görülen durumlarda, markanın yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya kontrol için gönderilir. Ürün iade işlemleri ile ilgili olarak sadece defya.com.tr ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Ürünümü nasıl değiştirebilirim?
Ürün değişim işlemi sadece ürünün hasarlı olması durumunda (kargo tarafından verilen tutanak formu istenecektir) ve kusurlu olması durumunda birebir aynı ürünle yapılabilmektedir. Farklı bir ürünle değişim işlemi yapılmamaktadır.

Sipariş edilen ürünün aynı fiyat ve kategoride olsa dahi başka bir ürünle değişimi kabul edilmemektedir.

Müşteri tarafından birebir ürün değişimi kabul edilmediği durumlarda, iade işlemi gerçekleştirilir.
Ürün değişim işlemi ürün, defya.com.tr tarafından teslim alındıktan ve gerekli değerlendirmeler yapıldıktan sonra 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.

Değişim gönderileriniz firmamızın anlaşmalı olduğu kargo firması ile müşteri tarafından ödemeli olarak yapılacaktır.

İade hangi durumlarda kabul edilemez?

  • Teslim tarihinden itibaren 14 gün geçmesi,
  • Ürün hediyesinin ürünle birlikte iade edilmemesi (hediye ürün promosyonları),
  • Herhangi bir nedenle ambalajı açılmış ve kullanılmış ürün gönderimi
  • Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler,
  • Kullanım hatası nedeniyle hasar görmüş ürünler için iade ve değişim yapılmamaktadır.

Hasarlı sipariş teslimatlarında ne yapmalıyım?
Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız.
Kargo formunu imzalamadan, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz.

Defya.com müşteri hizmetlerini arayarak (0212 299 29 39) ya da merhaba@defya.com.tr adresine yazılı bildirerek durumdan haberdar ediniz.

Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik bildirimleri firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.