• Mayıs 21, 2021

    Muhtemelen şu söylemi daha önce duymuşsunuzdur, "Günde bir elma doktoru uzak tutar." Araştırmalar, daha fazla elma yemenin aslında doktora yapılan daha az ziyaretle ilişkili olmadığını gösterse de diyetinize elma eklemek, sağlığınızı çeşitli yönlerden iyileştirmeye yardımcı olur.

    elma, elma korur mu, doktor, gün, sağlıklı beslenme, sağlıklı gıdalar
  • Hepimize gün içinde bir noktada yorgunluk çökebiliyor. Ancak enerji eksikliği günlük aktivitelerinizi etkileyebilir ve sizi daha az üretken hale getirebilir. Yediğiniz yiyeceğin türü ve miktarı gün boyunca enerji seviyenizi belirlemede önemli rol oynar.

    enerjik, sağlıklı yiyecekler, enerji veren gıdalar, enerji veren besinler
  • Şubat 24, 2021 Sağlıklı Yaşam Üzerine

    Ara sıra meydana gelen stres nöbetlerinden kaçınmak zor olsa da, kronik stres fiziksel ve duygusal sağlığınıza ciddi zararlar verebilir. Hatta kalp hastalığı ve depresyon gibi rahatsızlıklarla stresin direkt ilişkisi vardır.

    stres, stresi azaltmak, stresi azaltmanıza yardımcı olacak yiyecekler,
  • Omega-3 yağ asitleri tüketmek önemlidir. Omega-3, hücre zarlarının önemli bir bileşenidir. Vücudunuzda ayrıca bağışıklık, kardiyovasküler ve endokrin sistemlerinizin düzgün çalışmasına yardımcı olan sinyal moleküllerini üretmek için omega-3’e ihtiyaç vardır.

    omega 3, omega 3 eksikliği, omega 3 eksikliği belirtileri
  • Bağışıklık sisteminiz, hangi hücrelerin vücudunuza ait olduğunu ve hangilerinin olmadığını anlamak için sürekli aktiftir. Bu da enerjisini devam ettirmek için sağlıklı bir vitamin ve mineral dozuna ihtiyaç duyduğu anlamına gelir.

    juicer, meyve suyu, sebze suyu, bağışıklık kuvvetlendiren içecekler,
  • Şubat 23, 2021 Sağlıklı Yaşam Üzerine

    Aralıklı oruç son zamanlarda bir sağlık trendi haline geldi. Kilo vermeye yardımcı olduğu, metabolik sağlığı iyileştirdiği ve hatta belki de ömrü uzattığı iddia ediliyor.

    sağlıklı yaşam, fasting, aralıklı oruç, intermediate fasting
  • Temel gıda maddelerimizin en başında gelen meyve ve sebzeler doğru biçimde saklanıp, hazırlanıp tüketildiğinde vücuda yararlıdır. Meyve ve sebzeleri tüketirken yapılan bazı hatalı uygulamalar bu ürünlerin besin değerini azaltır veya yok eder.

    besin değeri, meyve, meyve ve sebze, meyve ve sebzenin besin değeri, sağlıklı beslenme, sebze
Çerez Kullanımı

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için çerezler kullanıyoruz. Çerez kullanımını tercih etmiyorsanız tarayıcınızın ayarlarından çerezleri silebilir ya da engelleyebilirsiniz.